Després de recordar el que varem parlar el dia anterior, que en Pitu ens ensenyés la pàgina del CAC (Consell Audiovisual de Catalunya) i ens digués què era el que havíem de llegir per la propera sessió, vam començar a parlar de les franjes horaries en les que els nens miraven la televisió. Cadascú deia una cosa diferent, tot i que acostumàvem a coincidir en que les hores en les que s’emeten programes destinats principalment a les criaturas és molt ampli. D’aquesta manera s’està fomentant a mirar la televisió molt de temps al dia.
Aquí es on la nostra labor com a futures educadores té cabuda. Com a futues mestres, hem d’aprendre a regular aquest temps, disminuïr-lo i conscienciar els pares de quins programes és bo que vegin i quins no i durant quanta estona és adient que el petits estiguin asseguts veient-los. Aixó és un treball realment difícil, ja que cada família és un món, i cadascú arriba a una hora diferent a casa i vol veure als seus fills abans de que se’n vagin a dormir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada